January 02, 2009

Happy New Year 2009

Salam tahun baru untuk semua!!!

Hehe dah masuk 2 Januari 2009 pun.Sepatutnye aku update blog semalam
'in conjunction' of tahun baru.By the way,aku dgn bestfriend aku skrg
kerap guna frasa "in conjunction" dlm sesi perbualan kami sbg simbol
meng-hanjing-kan seorang kawan yg suka 'mencekik' diri
sendiri.Mencekik yg dimaksudkn di sini ialah 'pentingkan diri
sendiri'.

Well,hopefully tuan empunya badan tu bawak2 lah hilangkan sikap
pentingkan diri sendiri tu in conjunction of azam tahun baru.
Talk about azam..aku takde azam kot tahun ni.Sebabnya azam2 selalunya
berkubur di pertengahan jalan.

Ambang tahun baru 2009 lepas aku sambut di Bukit Bintang.Yes situlah
satu2nya port plg sesuai utk celebrated.Pukul 9.00pm aku dah cabut
dari tmpt kerja terus direct ke KLSENTRAL jumpa kawan seorang ni.Bukit
Bintang sangat penuh mlm tu.Well biasalah perang foam spray di mana2
saja celah orang ramai tu.

Aku mulanya taknak pun main foam spray tu sbb most of them akan sembur
kpd sesiapa yg memegang tin spray tu.Tapi dek kerana aku asyik terkena
tempias skali,trus aku beli 3 tin...sbg timbal balik kpd yg spray2
rambut aku mlm tu.Hahahaha.

Tepat jam 12.00am..1 Januari 2009 muncul
..maka berhamburlah semua buih2 di udara.Sangat happening mlm tu.Kawan
aku yg ala2 cover taknak kena sembur pun terpaksa tahan sabar disembur
oleh orang lain.
Habis melekit semua...but it was fun!

Tak menunggu lama,aku balik sekitar 1230am sbb taknak rushing.Ramai
jugak yg balik sejurus tamat pertunjukan bunga api..

Sampai je Damansara,bdk2 umah aku tgh buat barbeque :) siap mabuk2 dorang.Choy!

Well~ 2008 gone..another year ahead...363 more days to go..

*happy prosperous year!

--
Haie Ahmad

No comments:

Post a Comment