January 09, 2009

Perfume dicuri bunian?

Yer betul!
Tengok tajuk dia kan...
Kes ini berlaku semalam.
Perfume tu aku beli utk bb for our upcoming 2nd anniversary this
15january.Dia nak sgt that brand so I bought it.

Semalam bb dtg rumah aku dan aku bagi perfume tu.Dengan rasa teruja
dia bukak kotak tu dan sembur sedikit kat badan dia.
Nice smell....

Then we're off to my workplace.
Tanpa membawa perfume tu sbb tak pikir pulak akan hilang..

Lebih kurang pukul 11 malam kami pulang dan baru perasan perfume tu
takde kat dalam bilik.Aku ingat bb yg sengaja sorokkn dan dia pulak
ingat aku yg sorokkan.

Well,it must been stolen by 'something' coz aku tak rasa pun my
housemate yg punya angkara sbb duit aku dlm bilik tu tak berusik.Puas
dicari seluruh bilik tapi tak jumpa.

Aku pulak dah mula berfikiran ala2 supernatural yang superstitious sbb
dr dulu lagi aku 'percaya' bilik aku tu 'dijaga' oleh sesuatu.

Kenapa aku ckp mcm tu?

Sebabnya,rumah agam aku tu dah 3 kali dirompak dan dlm ketiga2 kes
itu,bilik aku tak diusik pun.
Once,kwn aku pnh tumpang tidur dlm bilik aku n esoknya dia ckp dia
nmpk something staring at him dr belakang pintu.Merepek kata aku.
Dlm kes2 lain seperti waktu ketiadaan bekalan air (sbb syarikat
bekalan air buat pembaikan paip),
hanya bilik air dlm bilik aku je yg ada air berbanding bilik2 lain.
Wah gitu...sgt2 tahyul..

Ape2pun at least 'benda' itu tak mengganggu aku sudah.Aku tak kaco
'ko',so jgn kaco aku.

*whatever u are,don't show up urself in my room coz I'm afraid if ure ugly.

--
Haie Ahmad

No comments:

Post a Comment