January 17, 2009

Esok pergi mana?

Staff meal hari ini "Seafood Olio"

Staff meal untuk lunch hari ni mmg sedap.One of my favorite pasta
family.Seafood Olio...
Tapi aku tak mkn la seafood tu.
Sebab nnt kena gatal2..
Lepas aku snap pic spaghetti tu,
aku bagi prawn dan mussel tu kat Kathy.

By the way,hari ni Uptown agak lengang la mcm biasa.Sbb sini
commercial area.So ofis byk yg tutup.Ada beberapa je yang bukak.
Hari panas terik pulak tu.

Pagi tadi aku dpt text dr Nemo.
Dia ajak aku keluar esok teman dia cari barang.Hm..smlm masa chat pun
aku ada planning utk lepak dgn Zaida dan Rossi...
Petang semalam pulak si Amran call suruh teman dia cari action figure
kat Timesquare.

Wah~
I am the most wanted person among my friends.Teringat pulak kat kartun
Kampung Boy yg aku tonton beberapa hari lepas...

"kini satu negara perlukan saya!" kata Mat kepada ibu nya.

"betul tu,kerja2 untuk negara akan selesai bila setiap orang
selesaikan kerja sendiri" balas ibu Mat.

Hahahaha ...
Apa2 pun the decision is in my hand.I look for the profit i'll get.

Adios! Amigosss!

--
Haie Ahmad

No comments:

Post a Comment