January 17, 2009

Text Untuk Cupin

Malam ni aku online...
Terkejut jugak aku bila secara tiba2 kawan lama sekaki clubing
aku dulu tu buzz aku kat YM.
si Rossi tu..gila lama betul tak dengar cerita dia.
Sempat jugak aku tanya ape kess dia skrg.
Katanya belajar kt koleh PTPL kt KLSentral!
Eh? biar benar dong..aku mati2 ingatkan dia still
kerja kat hotel tu..

Sesi berchatting kt YM bertukar ke sesi conference bila
sorg lagi GFF aku masuk..the Gorgeous Lady Zaida.
Aku bukak conference dan berhambur jugak la cerita2
puaka dunia zaman sekarang ni...hahah damn funny!

Dalam sibuk bergossip kt bilik conference,
aku sempat jugak singgah ke blog Cupin...
Memang aku peminat setia blog dia tu.
Sebab dia slalu enterframe kan aku dlm tu.

Tapi,isi kandungan blog dia kali ni ada sedikit "kekeliruan".
Berkisar ttg 'teguran' aku petang tadi..
Tentang BB,Arez,dia dan aku.
..lagi satu masuk sekali tentang 'hati'.

Bercakap tentang hati ni mmg subjektif.
Banyak hati nak kena jaga.
Disebabkan hati juga,hbgn aku pnh berkandas.

Cupin,kalau ko baca blog aku ni..

"Aku nak terangkan kat sini yang selama aku kenal ko,
aku anggap ko tak lebih dari seorang kenalan.
Sama mcm aku anggap Arez tu juga sorg kawan.
Aku harap ko faham la.
Aku tak terkejut pun bila dpt tau yang ko ada simpan
feeling kat aku sebab setahu aku dari mula lagi ko
semacam "ingin ambil tahu" pasal aku..
Walaupun ko tau yang aku dah berpunya.

Bila aku bgtau ko yang aku dgn BB dan berbaik balik,
aku tau ko rasa tak selesa.Tapi ko ckp ko ok..ko happy on us.
No u never.Yes mmg bukan aku yg bgtau ko secara langsung
ttg aku dan BB dah berbaik,aku tau ko baca thru blog aku..
Dan aku ada bgtau Arez terlebih dahulu...and he seems happy
bila dpt tau yg aku dah berbaik dgn BB.

Macam aku ckp kat ko ptg tadi,
as a fren,u should happy for me coz i finally get together dgn BB.
Arez msg aku ckp
"i think i just cut off cupin's mood"
No..bkn dia..aku yg cut off mood ko..maybe my blog did.

Aku taknak komen lebih2..
Tapi aku ada baca kt blog ko yang ko nak menjauhkan diri dari aku.
Aku tak halang malah tak menyokong..
But we can still be friend kan.."


*ko mcm adik aku je cupin...dont get it twisted*

--
Haie Ahmad

No comments:

Post a Comment