January 15, 2009

"you,in ur future......"

Sepatutnya aku update blog ni semalam tapi tak berpeluang la
kot.Kepala otak berserabut lagi..
Ada masalah peribadi yg masih tergantung.Dalam pada sibuk sikit
melayan customers kat restoran ni,aku sempat suruh Kathy baca tapak
tangan aku.Untuk mengenali personaliti dan masa depan.

Kathy berkebolehan dlm membaca nasib.Percaya? itu hak masing2.

Its none other just for fun dan sekadar mengambil tahu.Aku akui ini
perbuatan syirik tapi mcm yg aku akui juga,akidah akan
<b>terpesong<b/> apabila niat terkeluar dr landasan iman.

And the result goes :
<b>1.<b/> aku akan lebih berjaya di negara luar.Bukan di tempat
sendiri.Tak pasti samada berkaitan dgn pekerjaan atau aku sambung
belajar di luar negara.

<b>2.<b/> aku berbakat dlm bidang penulisan.Apa yang aku karangkan,aku
karang dgn sehabis baik.

<b>3.<b/> aku punya best luck dlm bidang Art/Seni.Apa saja perkara ttg
seni dan art,I'm good in it. "very2 good art's hands" -kata Kathy.

<b>4.<b/> hidup aku bakal senang menjelang umur 35+ ke atas.Aku senang
hasil usaha sendiri dan bukan dr peninggalan nama dan pengaruh dari
keluarga.

<b>5.<b/> aku senang dlm hidup bukan secara mendadak.ianya berlaku
secara berperingkat.yg pasti hidup aku nnt senang.myb bukan kaya tapi
bebas hutang dan masalah.

Itu je yg aku ingat apa yg Kathy ckp.Yg lain aku lupa.Diingatkn lagi
di sini,tujuan aku type tajuk ni hanya sekadar bacaan.Bukan utk
percaya,malah jauh sekali utk aku bergantung kpd hasil tilikan semalam
tu.

Like what I used to said in my life motto : <I>don't get it
twisted.let it flowww<I/>

-
Haie Ahmad

No comments:

Post a Comment