January 03, 2009

Last Holiday

Huaaarrrghhhh!!~
Hari ni aku bangun pagi dlm keadaan Hujan lebat yg sangat best.
Best sebab syok tido.Pukul 12.30pm ni masuk kerja pulak.Lantas ku
capai hp dan text Sunny supaya punch card aku.-Boleh sambung2 tidur
kejap.

Aku on tv...
Switch to Cinemax and oh my God!
Movie yg best baru je 3 minit started.Filem "Last Holiday" lakonan
Queen Latifah ni mmg cukup menarik! Berkisar tentang Georgia
Byrd;watak oleh Queen Latifah yg menghabiskan sisa2 hidupnya dgn
bercuti dlm penuh glamour dan mewah selepas doktor diagnosed dia
menghidap tumor otak. Ada lebih kurang 3 minggu utk hidup. Tapi
sebenarnya doktor tu tersilap scan.

Well,malangnya aku tak berkesempatan utk layan cite tu sampai
habis..masuk ni kali ketiga aku tgk separuh jln sbb bergegas nak pergi
kerja..
Hope nnt dpt tgk lagi dan fokus!

*Isnin depan life back to normal because tomorrow is the Last Holiday..

--
Haie Ahmad

No comments:

Post a Comment