There was an error in this gadget

January 06, 2009

Rihanna live in KL

Finally!
One of my bunch of favorite artiste will soon perform in Kuala Lumpur!

Rihanna live in KL pada 13 Februari depan memang sesuatu yang cukup
membuatkan aku teruja. Selepas satu persatu konsert artis kesukaan aku
beraksi di depan mata,kemunculan Rihanna nnt bakal menjadi pelengkap
'konsert wajib pergi' utk aku.

Selepas konsert Good Charlotte di Bukit Jalil dulu,aku tertanya kalau2
My Chemical Romance bakal turun ke Malaysia...nah~ tahun lepas aku
berjaya jugak ke Stadium Merdeka utk menyaksikan MCR perform.

29 Ogos 2008 pulak membawa aku ke konser penuh kontroversi,Avril
Lavigne live in KL. Mana tak nye,konsert tu dibatalkan seminggu sblm
ianya berlangsung dgn alasan Avril itu seksi!? What the fuck!
hahahaha.
Tapi ternyata tuah berpihak kpd peminat2 Avril apabila konsert itu
mendapat kelulusan kabinet dan kerajaan Malaysia.
Walaupun hujan ala2 ptg tu, gigih jugak peminat2 Avril menunggu.

Dan kini Rihanna pula akan datang.
Risau jugak aku kalau konsert ni tak lepas jugak. Yelah kan..Rihanna
tu lebih seksi dr Avril (avril x seksi ok!)..

Apa2pun aku sgt2 berharap segalanya berjalan lancar...

And to the organizer,PINEAPPLE ENTERTAINMENT, jgn lupa pa tikan permit
konsert tu settle n make sure Rihanna obey our culture and
international performer guide line.

*tunggu jugak kalau Justin Timberlake akan buat tour kat sini.
Oh ya, JASON MRAZ live in KL this 4th March jgn lupa ya. Kat Stadium Merdeka =)

--
Haie Ahmad

No comments:

Post a Comment