January 09, 2009

a day in KLCC

Jumaat yeah!
Hari ni akU tak kerja.
Demam kowt~ hahaha.
Boleh la nak kata demam.

Bangun tidur tadi aku dihidangkan dengan one of my favorite movie
which is Memoirs of a Geisha.
Layan jugak la sampai habis sambil2 fikir nak ke mana hari ni.

Aku dan bb decided ke KLCC.
Yah! dia nk cari buku ape ntah..besides aku pun dah lama tak jejak kaki ke KLCC.

We had our lunch at KFC KLCC coz sini ade wifi kot.Sambil2 mkn sambil
dia online cari info psl buku yg dia tgh cari tu.Maybe lps ni kitorg
ke Kinokuniya.
While I was typing this blog.

Erm,Cupin ajak pegi Youth'09 kat PWTC.Aku tak berapa gemar la kot
exibition mcm tu except Book Fair n PC Fair..sorry Cupin :)

Btw,smlm berlaku sesuatu yg pelik bin ajaib di mana perfume yg aku
hadiahkn utk bb tiba2 'hilang' begitu saja.Well aku x]tak tuduh
sesiapa dlm rumah aku coz aku kenal mereka semua...

Kesian bb,nampaknya aku kena beli yg lain utk dia kot...
insyaallah :)

*mintak2 ada miracle

--
Haie Ahmad

No comments:

Post a Comment