August 11, 2010

from KL with love..to Kuching with hope.

Seperti biasa lah sebaik sahaja aku jejak kaki di rumah, aku akan terus online. Pulang malam semalam, aku cepat2 mandi sebab siri TV kegemaran aku Desperate Housewives bakal ke udara hanya beberapa minit sahaja lagi.

Selesai semua perkara yang sepatutnya aku buat, aku terus menghadap laptop sambil mata menjeling2 ke kaca televisyen.

Aku online Facebook dan twitter.
Aku lihat Jesper sedang online tapi aku tahu dia sedang buat kerja2nya.
Selang beberapa minit aku online, aku menegur Jesper melalui Facebook chat;

Haie : hello baby =)

Jesper : Hunn!!!

Haie : bushy...I miss you..

Jesper : oh dear Hunn.. bushy miss you too.. wink***

Haie : what are u doin?

Jesper : oh im doing some work here and tasks.

Haie : oh really....ok then...ae u cute now?

Jesper : =) so BUSHY!

Haie : oh..can i see u tonight? =)

Jesper : not now, but I can send u my photos.

Haie : oh! new photos! send to my email?

Jesper : yes sure.. =)

Selang bebrapa minit kemudian, aku terima email daripada Jesper. Ada 9 keping gambar dalam yang dihantar. Aku melihat satu persatu gambar Jesper...
He's so cute! without any photo edit..so natural..the real him.

Dalam sedang aku asyik membelek gambar2nya..ada satu gambar yang menarik pandangan aku. Gambar Jesper..memegang pen dan di jarinya aku dapat lihat dengan jelas cincin pemberian aku kepadanya satu ketika dahulu. I knw that is my ring. Aku kenal cincin itu.

Aku rasa sangat tersentuh sebab cincin itu masih berada di jari dia..
Dipakai, dibawa kemana saja dia pergi..
Cincin itu sangat2 istimewa sebab ada nama aku terukir di atasnya. =)
Jauh sudah cincin itu merantau..dari KL ke Kuching.
Sedangkan tuan punya cincin masih lagi berada di KL...

Bulan Oktober nanti aku akan ke Kuching bertemu Jesper. Sangat tidak sabar untuk bertemu dengan buah hati aku yang seorang itu...

I miss you Jesper..
I miss you so much!

wink***

No comments:

Post a Comment