November 05, 2008

Skandal yang setia..

Bicara tentang skandal..
Aku tyn mbr2 tmpt kje aku ttg pengertian dorg 'ape itu skandal'.Dan
dorg ckp skandal tu mcm teman tapi mesra gitu.Teringat pulak aku satu
ketika dulu ade org ajak skandal2 dgn dia.Lama sblm aku berpacaran dgn
si comel aku skrg ni.

Motifnya sbb dia suka dgn aku tapi still nak stick dgn
boyfrennya.Sungguh motiveeee!
Aku xde la sgt nk kt dia pun.Setakat alasan yg ado diberikan.Katanya
nnt ada rezeki,kita boleh kapel.Oh please,kalo mase dgn bf sendiri pun
dia nk pasang skandal,ape ke halnye bila kitorg kapel nnt??!
Jahanam la..

Ni nk cuit sikit ceritera cinta kwn kpd lover aku kini.Menurut kata
lover aku,kawannya ade kapel tp kata kapelnya "scandal is allowed
between them"...fikir sejenak.
Then apa modus operandi mereka berpacaran jika berskandal itu
dibenarkan dlm hubungan mereka?
Kes nya sama lah kiranya dikatakan yg budak itu (teman lover ku ini)
pun sebenarnya SKANDAL kpd "boyfren" sendiri!

*renung2kan,dan selamat beramal ^_^

-
Haie Ahmad

No comments:

Post a Comment