November 20, 2008

Adeh...confuse la..

Hi,

Dah berapa hari aku tak update blog.Hm..sibuk sgt sejak kebelakangan
ni.Functions last minit.Smlm pun dtg lg enquiry utk buat function.

Tinggal beberapa hari je lagi nak masuk bulan December.Bulan terakhir
utk tahun 2008 ni..
Semakin meningkat umur kita,semakin matang utk kita memandu diri ke
arah 'kematangan'.Tapi tak semua dari kita matang.Tak kiralah dr segi
pemikiran,tutur kata atau pun kelakuan.

Mcm kata kwn aku,Elmo..dia skrg ni dlm fasa 'cukup dewasa' dan masa
utk cool dan tenang dr segala gelora zaman remaja.Tapi aku?
Bagi aku umur biar meningkat tapi jiwa kena muda.Sekarang ni aku dah
hilang kawan berseronok.Tiada lg teman berhibur ke konsert2 yg pada
masa dulu perkataan 'konsert' itu wajib ada dlm kalendar tahunan.

29Nov ni akan ada party @Loft.
Sperti aku kata td,tiada teman berhibur.Bertindih pula dgn plan
holiday family aku.
Kami sekeluarga akan ke N9 utk 3 hari bercuti.Kalo aku bgtau Amran yg
aku x jadi ke party tu,aku dpt bygkan semburan yg bakal diterima....

its ok,I'm cool with that.

*decide dgn mature.keluarga atau kawan...untung atau rugi...
-
Haie Ahmad

No comments:

Post a Comment