November 04, 2008

Farewell Joe!

Akhirnya....
Kabur jua kelibat Chef Joe dr LaPlace.Smlm hari last dia kerja
sini.Bkn maksud aku 'suka' dgn pemergian Joe,jauh sekali menghalang
dia utk mencari peluang lain,tapi dek kerana satu insiden yg telah
menawarkan hati dia utk kerja di sini.

Selama setahun lebih mengenali Joe,hanya sekelumit pengetahuan yg aku
belajar dr dia.Sejujurnya,dia berpengetahuan luas jika nk dibandingkn
dgn figuranya sendiri.Aku tak anggap Joe rapat dgn aku tetapi kami
kerap keluar bersama;shopping barang dapur,jemput awek dia etc.
Joe boleh masuk dlm pelbagai tajuk cerita.Mungkin kerana dia matang
dan lebih dulu drive kereta dr aku.

Seorg yg berfikiran terbuka dan antara yg berani bersuara ttg
orientasi aku.Tenang bila mendengar pengakuan aku ttg cara hidup
bisexual,dia tak nampak seperti kurang selesa bergaul dgn aku..
That's JOE!

Now he's gone but not for sure la ever2 nye tu.Insyallah one day we'll
meet again.KL is not that big.

*menunding jari ke dada sendiri sambil mengangguk2
kehairanan.."masalah aku ke?" -kata joe dulu.

No comments:

Post a Comment