November 14, 2008

just another boring day

Sungguh bosan!

Hari ni aku rase bosan sgt2.Mungkin sbb aku ngantuk kot.Jiwa kacau pun
ada gak.Ye lah,aku tadi dah siapkn board utk promotion diskaun,alih2
ckp tak payah.Mana tak geram.Aku ni dah mcm Creative Director of
Brasserie La Place.Segala hal hias2 dan deko,dicampak ke bahu aku.

Sekarang ni dah hujan pulak.
Oh ya,akhirnya aku berjaya jumpa cab.file utk game popular Monopoly!
Gila dah lama aku cari game tu utk PDA aku.Sebelum2 ni ade try
download tp salah format.

Semalam jugak aku berjaya download NetCF 3.5 yg terbaru utk PDA aku
dan itu membolehkan aku mengubah rupa skrin PDA ku ini mirip kpd
Samsung OMNIA yg bisa bikin berdarah hidung tu!
Widgets2 dia sungguh cool..!
Boleh tarik2 over the screen u see.
Nak beli OMNIA tak mampu,
download sudah.......

*dah tenat dah device aku ni sbb terlalu byk benda download utk
mempertingkatkn prestasinya~
Platform asal cuma Windows Mobile 5.0 je tp nak jugak masukkn ciri2 WM.6..
Jahanam....

--
Haie Ahmad

No comments:

Post a Comment