There was an error in this gadget

November 10, 2008

Norman Curang?

Norman Curang?!

Well rasanya satu Malaya dah tau kisah pergolakan rumah tangga pelakon
polupar Abby Abadi dan Norman Hakim.Kalau dah namanya pun artis,cerita
bawah kain pun akan dijaja orang.Lebih2 lagi yg mengejutkan industri
hiburan Malaysia.Tapi kan,aku yakin kes ni dah pun ditatap masyarakat
seantero Asia kerana ini cerita bawah kain artis!

Khabarnya Norman Hakim telah kantoi ditangkap khalwat bersama dgn
seorang pelakon wanita yg bernama Memey(mcm ni kot ejaan) di sebuah
lokasi yg aku kurang pasti rumah/pejabat.Kes tangkapan yg menjadi buah
mulut org kita ni membuatkn Abby nekad untuk menuntut cerai.

Maka berlakulah adegan terjah Abby bersama wartawan2 yg sedari mula
lagi berada di mahkamah ketika Abby memfailkan permohonan cerai.Dah
macam paparazi dah aku tgk wartawan2 dan jurugambar mengekori Abby ke
lokasi penggambaran Gerak Khas.

Apa yg berlaku kt lokasi tu,rasanya tak perlulah aku beritahu sbb
mesti semua dah tgk segmen "Terjah" dlm Melodi kan?Kalo blom tgk atau
nak tgk lagi,korang browse dlm YouTube.Ada dlm tu sbb aku pun tgk dari
YouTube jugak.
Apa2pun,aku kesian dgn Abby diperlakukan begitu oleh suami
sendiri.Takkan si Norman tu tak serik2 dgn kes pertama dulu sampai
bercerai tu.

Kalau betul lah Norman ada hubungan sulit dgn pelakon yg ado tu..ingat
di sini bahawa satu Malaysia dan mungkin Asia kini sedang mengutuk kau
wahai Norman.Kau pun sama jugak Memeiy..whatever~

*tertarik dgn satu komen drp penonton dlm YouTube yg menyaksikan video
Abby serang Norman.Katanya : "ketentuan Allah atau dirancang?Adakah
Allah yg merancang kau untuk berkhalwat?"

No comments:

Post a Comment