November 16, 2008

Reunion kah??

Hello..
Best sangat hari ni sebab aku baru lepas tgk movie Madagascar 2!!!
The movie was sooooo damn funny bagi aku.More funny than the first one.
 
Bertambah best sebab tadi aku dapat jugak keluar dgn Nemo.
Ya..Nemo..teman se-chatting dr Bluehyppo.Bukan dgn Nemo je,
aku jumpa jugak dgn Port(Syah),Joe dan awek dia tadi.
Masing2 pergi Pavilion.Semua lepak dekat tempat kerja Port.
Dah mcm reunion pulak since Port dgn Joe dah tak kerja kt La Place.
 
Balik dari Pavilion je,aku ingat nak terus ke Damansara,
Alih2 terjumpa pulak si Zaida the Gloria! hahhaha..
Sebelum tu aku disapa oleh kawan kepada mak aku di KLSentral.
Dari jauh lg aku dengar ade budak pekik2 "adik! adik!"..
Tengok punya tengok rupenye si Firdaus dgn emaknya.
Sempat jugak berborak..diorang baru balik dari umah aku katanya.
Ada penyampaian sijil amende ntah..
 
So i met Zaida kat KLSentral dan lepak kt foodcourt..
Panjang jugak berborak tadi..lepas kat foodcourt..sambung pulak kat Mcd!
Hahahha..serius byk yg di borakkan....itu ini semua kami sentuh.
Kira2 pukul 8 lebih tadi we both pulang ke sarang..
 
Well aku dah sampai Damansara now..(typing this)..
 
*esok nk koje pulak.~

--
Haie Ahmad

No comments:

Post a Comment