November 25, 2008

Back off! I got FLU!

aaaa.aaa...aaachhoooo!!

yeah! sekali bersin mmg puas! Semalam aku dtg kerja tapi tidur je
memanjang. Sebab aku dpt selsema. Bawak balik dr Rawang. Isk aku ni
boleh kata setiap bulan dapat selsema. Kalau purata org dewasa
mendapat selsema 4 kali dlm setahun,aku pula 12 kali dlm setahun.

Selsema melemahkan aku. Ditambah pulak dgn cairan mukus yg meleleh tak
habis2. Gatal2 mata dan plg best,mood aku x menentu. Wah da mcm
pompuan lak...dpt period je mood x menentu.

Tapi betul la,aku mmg tak amik pusing hal yg berlaku di sekeliling aku
setiap kali aku selsema. Yang aku pedulikn ialah "di mana aku nak rest
n tidur". Semalam je aku berpindah2 tidur dr bilik VIP ke dapur ke
bar...tak puas rasanya sbb ade yg memekak..

Balik umah sambung balik tido...

*ramai yg kurang sihat kt tmpt kje.

--
Haie Ahmad

No comments:

Post a Comment