June 06, 2010

Paul Smith ???

Malam tadi lepas balik dari kerja, aku dan beberapa rakan sekerja
menuju ke Downtown, Cheras untuk cuci2 mata dan mencari apa2 barangan
yg berkenan di hati. Aku bercadang untuk mendapatkan wallet baru
memandangkan wallet yg aku guna skrg sudah berusia 5 tahun! Wallet
berjenama EXTREME itu dibeli di butik Extreme di Times Square pada
tahun 2005.

Di Downtown, aku mencari wallet dari jenama Paul Smith. Sudah beberapa
kali aku ke situ sebelum ini dan entah berapa kali aku membelek wallet
Paul Smith. Hajat ingin membeli tetapi pada waktu itu masih belum ada
design dan corak yg menepati jiwa..haha..!!

Tetapi mlm tadi, aku jatuh hati dgn satu rekaan wallet Paul Smith
ini..nampak segar dgn gaya minimalis. PVC putih beserta icon signature
Mini Austin berjalur warna-warni itu sungguh memikat hati. Aku
mendapatkan wallet itu setelah habis pusing seluruh bazaar Downtown.

Well, walaupun bukan yg asli..aku punya suka lah sebab aku yg nak
pakai =) asalkan cantik !

*sempat sambar satu gelang kaki baru!
--
Haie Ahmad

No comments:

Post a Comment