There was an error in this gadget

July 27, 2007

Perahu dah terlajak..

Ooppss!! Celaka sungguh mulut aku semalam. Ada ke patut aku cakap sesuatu yang terang2an akan dikecil-hatikan oleh seseorang.Walaupun Abeli tu hanya abang angkat,tapi aku tak patut cakap macam tu kat dia. Aku rasa mcm mamai je masa cakap benda alah tu. Tapi aku tak tahu lah apa reaksi dia lepas tu. Yang pasti dia tetap jaga hubungan kami adik-abang angkat. Aku tak reply pun SMS dia malam tu... Lebih kurang 10 minit,dia hantar lagi SMS. Its ok Abeli,i'll respect u as u respecting me.

No comments:

Post a Comment