July 21, 2007

22 June- Flyers & owh~

Hari ke-2 pembukaan.Orang tak ramai tapi agak sibuk la jugak.
Oh ya,semalam sorg waitress tetiba je balik sebab emergency.
Mak dia sakit katanya..terus tak datang hari ni.Harap2 dia datang
esok sebab frontline tak cukup staff.Waktu happy hour ni memang boring.
Tapi boleh la jugak kalau nak rest2 kat lounge tu.Tapi baru je nak
labuhkan punggung,bos suruh aku dgn sorg waiter ni edar flyers kat public.Gila panas2 ni!
Nak tak nak aku pun turun la sambil menggenggam flyers dan merayau sekitar Uptown ni.
Jalan punya jalan,aku singgah masuk ke 7-eleven nak beli air.Then aku terpandang
buletin board kat dinding...great!boleh cari bilik sewa.Sedang aku membelek iklan2
yang terpampang tu,aku terpandang tawaran paling dekat di kawasan Kayu Ara.
Hm...boleh la daripada takde langsung...

No comments:

Post a Comment