There was an error in this gadget

July 27, 2007

my BB

Tak banyak yang menarik berlaku dalam hidup aku hari ni. Seperti biasa aku akan bangun sekitar 10am untuk bersiap2 ke tempat kerja. Btw,thanks so much BB for your "everyday-wakeup-call-voiceSMS". I do appreciated it so bad.Hurm...cuma aku rasa sesuatu kekusutan yang baru2 ni menggangu fikiran aku.Ianya ada kena mengena dengan BB. Entah lah tak tau nak cakap mcm mana tapi,aku risau sangat kalau BB dah tak macam dulu..Hati aku tak tenang je walaupun dia dah maafkan aku atas satu kejahatan tahap evil yang aku lakukan pada dia. Melihatkan BB,seorang manusia yang terlalu aku sayang lebih dari diri aku sendiri.Tapi kenapa aku susah nak jadi setenang BB?.... :( Sepanjang aku kenal dia,aku lihat dia seperti 'angin';hanya lalu mengikut putaran bumi. Ada kalanya angin sejuk...boleh jadi panas...kadang2 dingin tapi kembali hangat. BB betul2 membuatkan aku tertanya2;kenapa dia begitu "begitu"? Aku betul2 berharap agar segala persoalan aku ni terjawab. Aku sayang BB....

No comments:

Post a Comment