July 01, 2009

Midnight movies!


Autobots! Transform!!

Ahahahh besh2..akhirnya malam ni aku dapat jugak tengok filem yang paling ditunggu2 iaitu Transformers 2 : Revenge of The Fallen.Memang gile la dapatkan tiket dia.Release pada petang 23 June lepas,peminat2 Tranformers dah memenuhi panggung.Tambah2 lagi jualan tiket dibuka seminggu lebih awal dari tarikh tayangan.Sampaikan nak beli tiket secara online pun,website GSC yang aku bukak pada 24 June lepas "sesak" dek kerana seluruh peminat tak mahu ketinggalan utk menjadi yg pertama menonton filem tu.

Tapi semalam aku dah berjaya dapatkan tiket.2 keping tiket Transformers untuk tayangan tengah malam nnt.Tengok dengan siapa?
Tengok dgn buah hati tersayang la...my MUCUK!!!
Lepas tengok Tranfsormers mlm ni,esok pulak aku dgn Arez sekali lagi masuk panggung..Kali ni tgk sekuel Ice Age 3.Apa yang membuatkan aku teruja nak tonton filem sekuel ni adalah kerana ianya ditayangkan dlm versi 3D! Aku memang suka movie2 3D sebab lebih clear dan karakter2 dlm filem 3D lebih "hidup"..Esok malam tayangan pukul 9.00pm,so sempat lah kot aku bawak Arez makan kat tempat keje aku SEED cafe.Nak bagi dia rasa makanan kat sana :)

No comments:

Post a Comment