April 09, 2007

CD game di mana?

Huarghhhhh!!
Awal betul aku dgn BB bangun pagi tadi.Ikut hati nak je aku sambung tidur. Check-out hotel awal sebab BB nak exam.Kesian dia.BB suruh aku sambung tidur dan check out pukul 12pm tapi....hahah aku takut!!
takut apa?takut hantu la..semalam tgk filem Jangan Pandang Belakang!
Aku masih terbayang2 rupa hantu tu.Siap pose merangkak pulak hantu tu.
Bersiap2 dan kami check out dan terus ke KL Sentral.Aku rasa macam nak ikut BB ke matrix tapi kepala mengantuk.Nak ikut tapi taknak..cemane tu?
Pikir punya pikir aku decided nak balik je.Lagipun aku nak cari CD game..
Bas BB sampai dan kami terus ke haluan masing2.Dlm train aku tidur sepanjang perjalanan ke Rawang.Sampai je di Rawang,aku terus ke kedai game yang Eijam cakap hari tu. Tapi aku dah rayau hampir 90% bandar Rawang tu! tak jumpa pun CD game tu...
Eijam tipu aku ke?..sebab bila aku tanya apek kat situ,dia kata kedai tuh dah pindah ke Klang.
mak aii..selepas hampir 1 jam setengah berjalan,aku pulang hampa.Mana lah aku nak cari mende alah tu...hm...

No comments:

Post a Comment