There was an error in this gadget

July 27, 2008

Ahad yang boring.Hahah!

Krinnnggggg!!!!! BUnyi jam loceng aku pagi2 ahad.Gile seyh luper nak off kan alarm.Baru ingat nak layan tido sampai petang.Tapi alarm bunyi tepat kul 11.30am.Wah rancangan Kring-Kring Aznil dah nak mula..Pagi ni takde gosip lain melainkan isu Fasha Sanda yg dikatakan telah melukakan hati para wartawan.Malas seyh nak amik port.Hanya Fasha Sanda,wartawan2 yg berkenaan dan Allah je yg tahu pokok pangkal cerita dan kebenaran isu tersebut. Hari ni jugak aku kena pegi laundry amik baju2 aku tapi entah mcm mana resit laundry tu hilang pulak dah.Tak tau cicir kat mana!mungkin masa nak keluarkan duit semalam..Hm..Ni aku sempat singgah cyber cafe dulu sebelum amik baju2 aku tuh.Harap2 akak dobi tu tak kisah sebab aku "terhilangkan" reasit tuh.. adios!

No comments:

Post a Comment